29 WYJAZD NA OBÓZ DO BUŁGARII/VARNA – WAŻNE INFORMACJE

Aktualność
26.06.2013 r.

INFORMACJA dla wyjeżdżających na Obóz do Bułgarii
w sobotę 29.06.2013 roku
– godz. 16.00 zbiórka przed Domem Kultury Warta Glass Sieraków S.A.
– godz. 16.00 – 17.00 – pakowanie
– godz. 17.00 – wyjazd autokaru

Zabieramy obowiązkowo dokument tożsamości (Paszport i dowód osobisty lub legitymację szkolną /studencką)

 

– zabieramy obowiązkowo strój reprezentacyjny (kontusz i czapkę)
– zabieramy obowiązkowo strój organizacyjny (białą i czarną koszulkę (t-shirt) oraz czerwoną czapkę)
Dziewczęta z Grupy Choreograficznej zabierają stroje:
– żółta spódniczka + w grochy i pompony (żółte, biały i czerwone) (YMCA)
– strój Cygański
– strój Country
– strój hiszpański (Don Pedro)
– kontusze (Marsze)
– strój gimnastyczny do ćwiczeń

WAŻNA INFORMACJA – o czym należy pamiętać pakując się:
– Paszporty,
– kanapki i napoje w odpowiedniej ilości na podróż
– ręcznik na plażę (dodatkowo, poza zwykłym do higieny codziennej)
– balsam do opalania z filtrem
– balsam do smarowania po opalaniu
– maść / żel na ukąszenia owadów
– zalecany aromat waniliowy (do ciast) – zabezpiecza przeciw ukąszeniom
– aviomarin
– zupy w proszku (zupki np. chińskie), kisiele itp., herbata – wg uznania
– rolka papieru toaletowego
-klamerki
Wszystkich uczestników wyjazdu prosimy o niezabieranie zbędnych rzeczy.
Pamiętajmy, że zabieramy stroje reprezentacyjne i instrumenty – dlatego niech nasz bagaż zawiera tylko rzeczy niezbędne.

 

UPRZEJMIE PROSZĘ, BY KAŻDY UCZESTNIK OBOZU W BAGAŻU PODRĘCZNYM (przy sobie)
miał spakowane artykuły do higiemy osobistej, gdyż w Budapeszcie będziemy mieli możliwosć „odświeżenia się” i przygotowania do całodniowego zwiedzania Budapesztu.

 

DODATKOWE PRZYDATNE INFOMACJE:
– Czas – Wjeżdżając na teren Bułgarii należy przestawić zegarki o jedną godzinę do przodu.
WAŻNA INFORMACJA DOTYCZĄCA WALUT:
* BUŁGARIA : Lewa BGN
* CZECHY: Korona czeska
* SŁOWACJA: Euro
* WĘGRY: Forint węgierski
* SERBIA: Dinar
* AUSTRIA: Euro
Wyżej wymienione kraje znajdują się na trasie naszego przejazdu.
Ewentualny zakup waluty do decyzji Uczestnika.

 

OSOBY, KTÓRE NIE ZWRÓCĄ PODPISANYCH PRZEZ RODZICÓW KART KWALIFIKACYJNYCH
ORAZ ZEZWOLEŃ NA WYJAZD nie będą mogły wziąć udziału w wyjeździe na obóz.
RODZICÓW, KTÓRZY NIE BYLI OBECNI NA SPOTKANIU ORGANIZACYJNYM W DNIU 19.06.2013 roku I NIE PODPISALI AKCEPTACJI REGULAMINÓW, PROSZĘ O DOPEŁNIENIE OBOWIĄZKOWEJ FORMALNOŚCI W DNIU WYJAZDU 29.06.2013 ROKU O GODZ. 16.00 U PANI JOANNY GŁUCHEJ

UCZESTNIKU OBOZU, JEŻELI NIE MASZ STROJU ORGANIZAYJNEGO
( BIAŁA I CZARNA KOSZULKA ORAZ CZERWONA CZAPKA Z DASZKIEM) PROSIMY O INFORMACJĘ E-MAIL: info@vivat-orkiestra.pl
lub kontakt telefoniczny z p. Joanna Głuchą: 695 002 802

 

Dodatkowych informacji i wyjaśnień nt. obozu udzielają:
Kierownik obozu: kom. 691 204 040
Dyrygent: kom. 508 004 221

                                            Opiekun: kom. 695 002 802 – (w sprawach dopełnienia obowiązków formalnych i w sprawie stroju organizacyjnego) 
Biuro Zarządu Stowarzyszenia: tel. 61-858 68 56
 

Powrót z obozu w dn. 12.07.2013 r. około godz. 7.00
 

Wszystkim uczestnikom obozu życzymy miłego wyjazdu i dobrej pogody.

 

KONTAKT

Polubiłeś Orkiestrę Vivat!? Zapraszamy Cię do kontaktu telefonicznego lub e-mailowego.

ZADZWOŃ DO NAS

+48 61 858 68 56

NAPISZ E-MAIL

info@artvivat.pl

Mecenas główny:

Sponsorzy: